قوانین و مقررات سایت آکادمی فرمول سبز

 

 

 منظور از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و مقرراتی است که به تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای قانونی رسیده باشد و به‌صورت لازم‌الاجرا درآمده باشد. ازجمله قوانینی که سایت آکادمی فرمول سبز تابع آن می‌باشد قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرف‌کننده است.

 

عضویت و ایجاد حساب کاربری در سایت آکادمی فرمول سبز رایگان می‌باشد. اشخاص برای عضویت باید به بخش عضویت مراجعه نمایند. ثبت‌نام در سایت و تکمیل فرم عضویت که در آن اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس  دریافت می‌شود به‌منزله آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت آکادمی فرمول سبز می‌باشد.

 

اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و آکادمی فرمول سبز تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام می‌دهد و سعی می‌کند از امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این مقصود استفاده نماید.

 

 کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد. در صورت تخلف از مفاد این ماده و افشای اطلاعات کاربر، سایت آکادمی فرمول سبز هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیت‌ها و عواقب بر عهده خود کاربر است.

 

 اشخاص نباید حساب کاربری خود را، به هر هدفی، نزد شخص یا اشخاص دیگری بسپارند.

 

آکادمی فرمول سبز فقط به شخصی که مالک حساب می‌باشد خدمات می‌دهد. درصورتی‌که بر اثر استفاده هم‌زمان از حساب کاربری یا انتقال آن به دیگری مشکلی ایجاد شود تمام مسئولیت‌ها بر عهده کاربر است و آکادمی فرمول سبز هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. ضمن آنکه درصورتی‌که معلوم شود چند نفر به‌صورت هم‌زمان از یک حساب کاربری و محصولات آموزشی استفاده می‌نمایند آکادمی فرمول سبز می‌تواند بنا به صلاحدید اقدامات لازم را انجام دهد.

 

کاربران متعهد هستند تمام محصولات آموزشی را که خریداری می‌نمایند به‌صورت شخصی استفاده نمایند و از به اشتراک گذاشتن آن‌ها در فضای آنلاین یا آفلاین، به‌صورت مستقیم یا باواسطه، خودداری نماید. در صورت تخلف از مفاد این ماده و انتشار یا انتقال محصولات آموزشی، قرمول سبز حق پیگیری‌های قضایی و قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد و وکلای

 

آکادمی فرمول سبز نسبت به شکایت‌های قانونی اقدام خواهند نمود.

 

اطلاعات تماسی که کاربر در سایت ثبت می‌نماید، مانند شماره تماس، ایمیل و …، تنها اطلاعات موثقی است که سایت آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد. ّفرمول سبز تمام مکاتبات و پیگیری‌ها را از طریق همین اطلاعات تماس انجام می‌دهد و خود را در قبال اطلاعات تماسی دیگری پاسخگو و مسئول نمی‌داند.

 

کاربر می‌تواند از طریق راه‌های تماسی که در صفحه «تماس با ما» سایت نوشته شده، با فرمول سبز در ارتباط باشد.

 

 آکادمی فرمول سبز فقط از شماره‌های تماسی که در صفحه «تماس با ما» نوشته شده، استفاده می‌نماید. درصورتی‌که پیامی غیر از شماره‌های اعلام‌شده دریافت کردید اولا توجه نمایید که مرجع ارسال پیام‌ها فرمول سبز نیست و ثانیا مراتب تخلف را به سامانه پیامکی 300097270 گزارش دهید تا از طریق مراجع قانونی و قضایی نسبت به سوءاستفاده‌ها اقدام شود.

 

 کاربر می‌تواند در بخش‌های مختلف سایت که امکان ثبت نظر وجود دارد نظر خود را ثبت کند.